Powrót

Jak to mówią "nowy rok, nowe cele, nowe pomysły...".
Już stanowczo zbyt długo mnie nie było i bardzo stęskniłam się za moim opowiadaniem (i za moimi czytelnikami oczywiście! :) ). Jakie by ono nie było, dosyć długo już je piszę i zdążyłam się przywiązać. Dlatego postanowiłam, że trzeba je wreszcie zakończyć. Ale nie bójcie się, nie tak od razu ^^ Do zakończenia będziemy przechodzić stopniowo i myślę, że zdążę stworzyć jeszcze sporo rozdziałów, tak, byście i Wy zdążyli się nimi nacieszyć. Nie pytajcie ile ich jeszcze będzie, bo sama nie wiem ile czasu zajmie mi poradzenie sobie ze wszystkimi wątkami. W końcu trochę ich się porobiło ^^
Jako że wkraczamy w kolejny rok, pomyślałam, że to będzie idealny czas, by powrócić. To tak, jakbym zaczynała jakiś nowy etap ^^
Ale teraz najważniejsze pytanie - kiedy będzie nowy rozdział? Otóż, będzie jutro. Ale znacie mnie już długo i wiecie, że prawdopodobnie pojawi się jutro, ale koło północy (dnia następnego), bo nie byłabym sobą, gdybym zamieściła go o jakiejś ludzkiej godzinie. Chciałabym także, żebyście nie spodziewali się po nim wiele. Troszkę wyszłam z wprawy, co muszę ze smutkiem przyznać, ale przy pisaniu go dałam z siebie wszystko, co mogłam na tę chwilę :) Mam nadzieję, że mimo tego spodoba Wam się chociaż troszkę :)
Pozdrawiam! 
TenshiLULU

10 komentarzy:

  1. Yeahhh w końcu :D Szczęśliwego nowego roku !!! I dużo weny :) czekam na rozdział z niecierpliwością :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś! <3
    żyjesz! <3
    nie mogę się doczekać! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie, bo nie mogłem się już doczekać nowego rozdziału. Nie martw się na pewno będzie wspaniały,zresztą jak wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Yeah! Nareszcie! Cieszę się jak głupia. Nawet nie wiesz, jak bardzo umilisz mi życie tym rozdziałem, bo przez kończący się semestr i zagrożenie z chemii, ten tydzień będzie dla mnie piekłem. Trzymam za Ciebie kciuki!
    ~ Rebeliousbat

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak się cieszę! Tęskniłam za tym opowiadaniem, ciągle sprawdzałam czy nie dodałaś nic nowego ;-; Umiliłaś mi już na wstępie nowy rok ^.^

    Trzymaj się cieplutko, szczęśliwego nowego roku i obyś spełniła wszystkie swoje postanowienia! I żebyś miała dużo dużo dużo weny :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeee. Czekam, tęskniłam bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie! <3 Jejku, bardzo się cieszę! Wszystkiego co najlepsze i czekamy! :3

    OdpowiedzUsuń