Informacja

Niestety, ze smutkiem muszę poinformować Was, że rozdziału dzisiaj nie będzie. Spowodowane jest to tym, że mam dużo nauki, choć to samo w sobie nie jest problemem. Są nimi p%#$%one prezentacje, do których informacji muszę szukać na drugim końcu świata... i nie mogę znaleźć, co jest jeszcze bardziej denerwujące.
Dlatego też rozdział przewiduję dodać do 16 października. Jeśli mi się uda, może ukończę go nawet wcześniej.
Pomyślałam, że dobrze będzie napisać tę informację, żebyście wiedzieli co się dzieje.

EDIT: Zawieszam bloga. Nie wiem, na jak długo. Niestety, nie mam wyjścia. Muszę się najpierw ze wszystkim uporać, bo nie potrafię pisać, kiedy mam milion rzeczy na głowie.

16 komentarzy:

  1. O nie! :(
    A ja tak wyczekiwałam tego rozdziału... No, ale rozumiem Cię, pewne rzeczy same się nie załatwią, a doba, nieważne jak byśmy chcieli to zmienić, nieugięcie ma tylko dwadzieścia cztery godziny...
    Miło, że dodałaś informację. :) Powodzenia w nauce i zbieraniu informacji! No i przede wszystkim weny do tworzenia wyczekiwanego przez nas rozdziału! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh... A miałam nadzieję, że to już rozdział.
    Niemniej, zgadzam się z przedmówczynią, czas zacząć odliczać dni i (znowu) obgryzać paznokcie.
    Znam to uczucie, kiedy nie wiesz skąd Ci nauczyciele dorwali taki temat O.o. Powodzenia w szukaniu.
    A.iks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie szkoda, że zawieszasz bloga >.<
      No trudno, poczekaj ile będzie trzeba. Tylko wróć do nas szybko.

      Usuń
  3. Ja też czekam na ten rozdział, ale także cię rozumiem sam mam bardzo dużo nauki.
    piszesz zarąbiste opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracaj już do nas czekam na opowiadanie

      Usuń
    2. Ile jeszcze będzie trwało to zawieszenie bloga czekamy na kolejne rozdziały pozdrowienia
      Ps mam nadzieję, że w dalszym rozdziale nie zabije akiego
      OZI 2002

      Usuń
  4. Oh jak ja to doskonale rozumiem :D Jakoś wytrzymam te 6 dni :)
    Czekam z niecierpliwością <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za info i nie denerwuj się bo wtedy szukanie wiadomości pójdzie jeszcze gorzej. Wiem jak stres potrafi wszystko skomplikować. A na rozdział poczekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ... Czas utopić się w morzu procentów...
    Ciekawe ile to zawieszenie będzie trwało...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że zawieszenie będzie krótkie i problemy się skończą. Trzymam mocno kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymaj się cieplutko, a my wszyscy dzielnie czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekamy czekamy !! Tzymam kciuki za uporĄdkowanie spraw

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekamy na rozdziały i wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy dostaniemy prezent na święta w postaci rozdziału? :) Nie poganiam absolutnie, tak tylko pytam, bo naprawdę lubię to opowiadanie. :) Mam nadzieję, że zawieszenie nie zmieni się w zamknięcie bloga... Bo byłoby szkoda! :*
    Swoją drogą to wesołych świąt! Mam nadzieję, że jakoś poradziłaś sobie z problemami i teraz przed Tobą zasłużony odpoczynek. ;) Wszystkiego dobrego! I oczywiście weny! :)

    OdpowiedzUsuń