Wpis 1

Na początku chciałabym podziękować za ponad 12 tysięcy wyświetleń i te wszystkie komentarze pod rozdziałami. Nigdy nie sądziłam, że tyle tego będzie, ale bardzo mnie to cieszy i motywuje do dalszego pisania ^^

Jak pewnie zauważyliście, od jakiegoś czasu w prawej kolumnie bloga zamieszczona była ankieta, w której pytałam Was o to jak często chcielibyście, żebym dodawała rozdziały. Jej wyniki prezentują się następująco.
Wyniki ankiety są jasne, dlatego spróbuję dodawać nowe rozdziały co tydzień. Oczywiście nie wiem jeszcze czy na pewno mi się to uda (chociaż jestem dobrej myśli), ale mam teraz znacznie więcej czasu, więc postaram się. 

Kolejną sprawą jest to, że w tekście dodałam akapity. Mam nadzieję, że przez to stanie się on bardziej przejrzysty i wygodniej będzie się go czytać. Myślałam też nad zmianą szablonu, ale na razie nie mam na niego pomysłu. A przynajmniej żadnego dobrego :P

Na tym kończę na razie. Jeśli macie jakieś uwagi czy pytania, piszcie śmiało :) Co do rozdziału 7, pojawi się on w środę (wieczorem).


4 komentarze:

  1. Po pierwsze - Gratuluję 12k wyświetleń na blogu~

    Po drugie - Głosowałam w ankiecie i cieszę się, że notki będą pojawiać się co tydzień. Wielbię mocno twój styl pisania, a im go więcej - tym lepiej ♥
    Co do akapitów, dla mnie nie ma żadnej różnicy. Tekst to tekst.
    A co do szablonu - aktualny szablon jest super, dodaje blogowi odpowiedni klimat :^ Ale oczywiście to tylko moje zdanie~

    Bądź pozdrowiona, yaoistyczna niewiasto♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również głosowałam w ankiecie~Wiem, że miałam małe zaległości, ale już przeczytałam szósty rozdział!~ Oczywiście, czekam na następny:')

    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do szablonu, to mogłabyś zmienić na jakieś... przyjemniejsze dla oka kolory >.<
    Jakoś czerwony na czarnym strasznie rozprasza przy czytaniu :/
    A co do akapitów, to naprawdę fajnie, że je dodałaś, wygodniej się będzie na pewno czytało :3
    I tyle z mojej strony xD
    Do następnego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o ten tłumik to masz absolutną rację. W ogóle zainspirowałaś mnie do poczytania na ten temat i chociaż zdawałam sobie sprawę, że pyknięcie jak na filmach to to nie jest, to nie sądziłam, że strzał wciąż jest tak głośny.
    No i cieszę się, że rozdział będzie już jutro i że postarasz się pisać co tydzień ^^. Mam nadzieję, że czasu i weny ci wystarczy.
    I już nie mogę doczekać się rodziny Akiego, bo to naprawdę może być ciekawe XD.
    A co do podwładnych Johna, to nie wydaje mi się, by słabo Ci wychodzili, po prostu jest ich mało i moim zdaniem to to sprawia, że na razie ciężko cokolwiek konkretnego o nich powiedzieć.
    A akapity dobra rzecz, aczkolwiek nie mogę powiedzieć, że wcześniej zwróciłam uwagę na ich brak XP

    OdpowiedzUsuń